RSS

Jegyzet – Kozma Szilárd, pénzcsaló, megélhetési asztrológus besúgózását cáfoló CNSAS dokumentum

22 Már
Kozma Szilárd, pénzcsaló, megélhetési asztrológusról megírtam, hogy sarlatánság, amivel foglalkozik. Lebeszél krónikus beteget a gyógyszerszedésről, teljesen felelőtlenül, az ő bulvár tudományát helyezve előtérbe. Valami karmikus bűn mesével állt elő, mint a bulvárok. És természetesen az ő metafizikáját és asztrológusi tudományát tekintette gyógyírnak. Ettől végtelen dühbe gurult. Mivel a veréssel való fenyegetéssel nem ért el semmit, személyem elleni lejárató kampányba kezdett. A szekusok módszerét vette elő, akik a számukra gyanús személyt, akit üldöztek, azzal járatták le a környezete előtt, besúgóik által, hogy besúgó. Ezzel a bélyeggel, erkölcsi lejáratással, próbálták lehetetlenné tenni. Ez egy űrt eredményezhet a személy körül, mert mindenki megvetően néz rá. Na, ez a fegyver nem szűnt meg a kommunizmussal. Csak éppen már nem annyira hatékony.
Szilárdka ezt találta leghatékonyabbnak bosszúszomjában, velem szemben. Gondolta megrettenek attól, hogy mekkora erkölcsi veszedelembe kerülhetek ország, világ előtt. Miből gondolta?! Magából indult ki! Mint hamis tanítónak, nagyon fontos a pozitív erkölcsi megítélés, mert ezen alapszik megélhetése. Megijedt, hogy a sarlatánságon alapuló vállalata bebukik. Félt, hogy oda lesz a könnyű megélhetés, munka nélkül, szellemi szemfényvesztés árán. Szóval ő megijedt. Azt hitte, mivel magából indult ki, mert aki el van telve magával, mint ő, csak magából indulhat ki, hogy ha ő pánikba esett, akkor én is megijedek, ha ő ijeszthető, akkor én is az vagyok. Na, ez neki nem jött be, ezzel fogott mellé.
Aki annyira berezel a megélhetése csődjétől, az a társadalom véleményétől is függő, konformista. A régi nagy mesterek, akik fölött érzi magát, ez az énje inflációja, épp ezt vetették meg, a megélhetéstől való függést, és a társadalom véleményétől való függést. Metafizikusi, meg asztrológusi tanítóskodása, hamvaskodása, alapja a társadalmi elfogadottság, a szellemi konformizmus. Énje inflációjából kifolyólag, ezzel akar uralkodni, közelebbi és tágabb környezetén. A szellemi hatalmi törekvésnek egy rejtett, nála még alattomosnak is mondható formája. Gyökerei a gyermekkora meg nem oldott problémáiban rejlenek. Ő maga vallotta be, hogy nagyon gyáva kisgyermek volt. Ezt felnőtt korában szellemi hatalmaskodással kompenzálja.
A társadalom szemében a pozitív erkölcsi minősítés értéktelen, mert a társadalomnak nincsen morálja. A társadalom nem más, mint identitás nélküli tömeg. Ahol nincsen identitás, ott nincsen morál sem. A morál önmagában nem érték, csak farizeizmus lesz belőle, ha önérték lesz. Csak a személy teljessége, individuációja elérése folyamatában kap szellemi értéket. Főleg, mint anarchista nagyon károsnak tartom a társadalom kegyeit lesni, mert szellemileg, lelkileg lebénít. Ezért volt fölösleges erőfeszítés számára, hogy rossz házunk fotójával járasson le bennünket a netten. Öröm volt nézni, ahogy a rossz házunkkal való megalázás háborúja, a nyilvánosság előtt, végül is csak az ő elméjében zajlott. Az ilyen szellemi megalomániás saját elméjében, saját belső világában vívja háborúját, mert megalomániája saját személyisége börtönébe zárja. Azt hitte, mert a konformista ember elméjével tud csak gondolkodni, hogy majd a szégyentől megijedek és elhallgatok, nem lesz bátorságom írni többet róla. Csak az a helyzet, hogy az igazi misztika, már a kezdetben, alapvetőnek tartja a konformitás kényszerének meghaladását. Persze nem az ő misztikája, amibe a beavatást ígéri. Innen is látszik, hogy hamis misztikus. Erőltetett misztikus. Akinek a misztikája az önmaga elől való menekülés. Aki fél, önmaga elől menekül.
Tehát ő egy igazi, aljas rágalomhadjáratba kezdett, amiket hazug meséire alapozott. Azt állította, hogy én 89 előtt besúgtam, szerepelek a szekus dossziéjában. Azt állította, hogy másolatokkal fogja ezt igazolni. Egy alkalommal, ezzel az ürüggyel akart beférkőzni a házunkba, hazug, aljas módon, hogy hozza a másolatokat, nézzük meg közösen. A kapunk előtt kiadtam az útját, mert nem volt nála semmi, nem volt, hogy legyen. Átlátható volt a csel. Ha lett volna valami, akkor, ahogy a lakásunk fényképeit, felrakta volna a nettre és nem akart volna hozzánk betolakodni.
Végül belezavarodott a hazugságaiba. Elég korán, egy ilyen bölcsnek, mint aminek tartja magát, illett volna csak jóval később belezavarodni a hazugságaiba. A szekus dossziéja, állítólag rám vonatkozó oldalainak története, itt járta után, már úgy folytatódott, hogy kérte a másolatokat a CNSAS-tól, a volt Szekuritáté irattárát vizsgáló bizottságtól és várja, hogy megkapja. Egy idő után hozzászólásában a Scribden röviden annyit írt, egy írásom alá, hogy megkapta, és igen szerepelek benne. De nem értem, aki képes volt Szeredából, a bosszútól fűtve eljönni Kökösbe, kb. hetven kilométer, hogy fényképezze a lakásunkat, hogy feltegye a nettre, ki képes volt betolakodni udvarunkra filmezni és szájba verni engem, mikor kiadtam az útját, az, ha tényleg birtokában lett volna valami olyasminek, amit állított, akkor rég feltette volna a nettre. Amikor a netten számon kértem tőle a bizonyítékot, a hangosság retorikájával akarta a szót belém fojtani. Azt a benyomást akarván kelteni, mintha ő egy annyira nyilvánvaló dologról beszélne, mi már rég bizonyított, nem is kell azt már bizonyítania, olyan rég köztudott tény. Mintha tényekről beszélne, azt játszotta meg, amikor bizonyítékot kértem, ezzel tussolva el, hogy nincsen bizonyítéka. Ezért használja, nyakra – főre, a „volt besúgóm” kifejezést. Ez a belül bizonytalan emberek fő fegyvere. Végül nyílt levélben fordultam hozza, melyben kértem, hogy ha nyilvános a vád, legyen nyilvános a bizonyíték is. Erre fel sem bizonyított.
Később, amikor látta szorul a hurok a nyaka körül, világos kezd lenni, hogy rágalmaz, azzal akart kikecmeregni a hurokból, hogy jogilag érvényes bizonyítéka nincsen – de ugye más van. Ez a kimagyarázó, csűrő, csavaró hazudozás a másik fegyvere. Holott én csak annak a nyilvánossá tevését kértem, amiről azt állította, hogy a birtokában van, pusztán csak állításai alátámasztására.
Mindezek után, hogy többszöri kérésemre sem tudott bizonyítékokat felmutatni, volt pofája, egy nyílt levélben a blogtérnek, melyben kérte az őt támadó írásaim levételét a blogomról, arra hivatkozni, hogy a CNSAS-tól papirost kapott, hogy én rá állított besúgó voltam. Valahogy azt akarta sugallni, hogy a CNSAS-nál látták, hogy én, milyen aljas módon támadom, és szöktek a segítségére, mert ő ugye egy olyan nagy valaki, szellemi tekintély, hogy rögtön a támogatásukról biztosították egy ilyen szörnyűséggel szemben, egy volt besúgójával szemben, és ezért kapta a „figyelmeztető” papirost, hogy én ki is voltam. Természetesen, nagyvonalúan ott is mellőzi a CNSAS dokumentum mellékelését. Miért?! Nem lehet mindkettőnknek!!! Mivel nekem van, neki nem lehet.
Besúgózását megunva én tényleg a CNSAS- hoz fordultam. Telefonon Csendeshez, hogy mitévő legyek. Az ő javaslatára, fordultam az elnökhöz, egy kérés formájában. Szilárdka, mivel azt állította, hogy „KOKOSI” fedőnevem volt, rájátszott kökösi lakhelyemre, hogy hihetővé tegye magát, feledve, hogy 92 – ben kerültem Kökösbe, kértem, Csendes javaslatára, az elnöktől, hogy járjanak utána, hogy a „KOKOSI” fedőnév egyáltalán létezik-e. Személyi jogokra hivatkozva, erre nem kaptam választ. De a CNSAS dokumentum tartalmazza, hogy semmilyen formában nem szerepelek a nyilvántartásukban. Vagyis sem besúgóként, sem üldözöttként, mint, akinek dossziéja van. Alább a dokumentum aláhúzott sorai erről szólnak, ami bizonyítja ártatlanságomat és azt, hogy Szilárdka aljas módon rágalmaz. Az alábbi dokumentumom a CNSAS-tól azt bizonyítja, hogy ha nem vagyok nyilvántartva, náluk, akkor Szilárdkának sem szerepelhetek a szekus dossziéjában, meg a CNSAS-tól sem kaphatott értesítést, amint azt a Blogtérnek írott nyílt levelében közönséges hazug módon állítja, ahol kéri, írásaim levételét.
Én már évekkel ez előtt kértem a szekus dossziémat, amit említ az alábbi dokumentum is, de azt a választ kaptam, hogy nincsen. Ami nem nagyon hihető, azok után, hogy 82-ben a katonai titkosszolgálat is kihallgatott, utána, teológusként volt néhány kihallgatásban is részem. 89 december 5 – én, már csak egyszerű munkásként hallgattak ki Udvarhelyt a szekusok, mert a katolikus teológiát 5 év után ott hagytam. Azért hallgattak ki, mert lőszerlopással gyanúsítottak. Amit lehet, hogy a hatalomátvételnek köszönhetően úszhattam meg. Egy ilyen gyanúsítás, 89 előtt elég veszélyes volt, sokszor börtön lett a vége, mert a szekusok kedvenc alaptalan vádja volt, amivel ártatlan embereket tettek hűvösre.
Közvetve, épp a CNSAS berkeiből tudom, hogy aki 89 előtt zaklatva volt a Szekuritátétól, de kérésére mégis azt a választ kapja, hogy nincsen dossziéja, az azt jelenti, hogy most is figyeli a román titkosszolgálat. Szilárdka, olyan helyzetbe akart hozni, mint a szekusok annak idején „ügyfeleiket”. Besúgóként szeretne lejáratni, amikor üldözött voltam. Most is SRI ügynöközéssel rágalmaz, hogy rá vagyok állítva, amikor most is megfigyelt vagyok. Ő megkapta a dossziéját, tehát egy eszement asztrológust nem tartanak fontosnak titkosék.
Alább a Szilárdka besúgózását „cáfoló” CNSAS dokumentum található.

 
3 hozzászólás

Szerző: be 2013. március 22. péntek hüvelyk Jegyzetek

 

Címkék:

3 responses to “Jegyzet – Kozma Szilárd, pénzcsaló, megélhetési asztrológus besúgózását cáfoló CNSAS dokumentum

  1. Kozma Szilárd

    2013. március 28. csütörtök at 20:06

    Ami ezt a szerencsétlen Pulit illeti – Máig nem értem, hogy miért nevezi magát Pulinak és anarchistának, Meg Jichygnek, de mindegy…Bizonyára ezek az ő sokat hangoztatott individuális integritásának a jelei! Minden esetre, a viselkedése következtében, én sem tudom már másként nevezni, vagyis végül is, nagyon találónak érzem, főként, ha a Puli kifejezés román értelmezését részesítjük előnyben. – én több helyen is, nagyon, de nagyon részletesen le írtam és el is mondtam, hogy mi vezetett arra a következtetésre, hogy szekus besúgó volt. És azt is rég le írtam és el is mondtam már több video-felvételen is, valahányszor az interneten fel merül, egy . egy újabb Puli által írt és az én hiteltelenítésemet, és ez által a családom gazdasági tönkre tételét szolgáló cikk, a hogy semmiféle, konkrét írott dokumentummal nem rendelkezem, mivel időközben egészen biztosan rá jöttem, hogy ki volt az a személy aki rólam Kökösi néven annak idején jelentéseket írt, és ami ezt követően, az a dokumentum, amiely az ő szekus besúgói múltját igazolhatná, mivel az a besúgói jelentés, amit az 1988-as Székelyudverhelyi irodalmi körön történ vers-felolvasó esetmről írt, furcsa módon nincs aláírva, de amelyen ő egészen biztos, hogy jelen volt, erre abszolút emlékszem, holott az Udvarhelyi költő barátaim elmondása szerint, ő sem azelőtt sem azt követően oda nem szokott eljárni.
    Hogy kicsoda ő és micsoda valóság-látással, illetve annak megfelelő erkölcsi tudattal és alapállással rendelkezik, az az fenti “védekező-magyarázkodó” firkálmányának azokból a részeiből is ki lehet következtetni, amelyekben az ő erkölcs- és tömeg-ellenes, “anarchista” nézeteit elő adja. Illetve, ott, ahol éppen “azt tagadja meg” tőlem, illetve azt írja meg nagy tudományos apparátussal körül kerítve a nagy büdös semmit, hogy “én nem vagyok az” nevetségesen nagy “misztikus szakértőként”, amit én éppen, hogy a legnevetségesebbnek látok és tartok és eszem ágában nincs és nem is volt soha azzá lenni: misztikus! – Ha mást nem is, nevezzen Pulika csak tovább akár sarlatánnak és pénzcsalónak is, mert úgy is világossá válik bárki számára, aki ennek gyakorlatilag utána néz, de azt, igen is ki kérem magamnak, hogy az én gondolkozásom is olyan zagyva lenne, mint az övé, tehát: misztikus! – És ettől kezdve nincs is amit tovább kommentálnom itt, de afelől nyugodt lehet a szomszédai által és az egész falú-közössége által, sőt: még a környező falvak vezetői által is gyűlölt és meg vetett és utált és le nézett gonosz próféta, hogy – Mivel minden kísérletem arra, hogy hivatalos és törvényes úton el távolitassam a rólam írt rágalmait az internetről csődöt mondott, vagyis magyarul mondva: az illető portálok működtetői még arra sem méltattak, hogy válaszoljanak a kéréseimre. Sőt még arra is kísérletet tettem, hogy ezt a hülyének minden garanciát meg adjak arra, hogy amennyiben le törli a rólam ki eszelt hazudozásait és a sarlatánozásait, én is le törlök mindent ami vele kapcsolatos és tőlem származik, de ismét csak hiába! – szóval, valahányszor rólam meg jelenít bármit is ezentúl, én háromszor, vagy négyszer annyi leleplező anyagot készítek és teszek fel védekezésképpen az Internetre. Ismételten mondom: Nem én kezdtem ezt az aljas rágalmazási és hiteltelenítési cirkuszt és ráadásul ő meg is írta, bocsánat_ el kottyantotta, hogy neki nincs veszíteni valója, de nekem igen is van, mert nem fogok sem arról a hivatásomról le mondani, amely miatt ott hagytam a költészetet és az újságírói pályát, de azt sem fogom hagyni, hogy egy gonosz lelkű féreg, akit a közvetlen környezete, nem hogy utál, de akitől valósággal undorodik, az a családomat gazdaságilag tönkre tegye! Naná, hogy nem fogok én hatvan évesen hivatást és pályát választani, azért mert a felesége betegnyugdíjából “egzisztenciálisan biztosított” anarchista nyomoroncnak éppen úgy áll fel, hogy bosszút álljon azon, aki és csak azért, mert nem volt hajlandó újabb vissza nem fizetendő pénzt kölcsön adni neki!

     

Hozzászólás